среда, 26 сентября 2012 г.

архітектурне проектування .3 курс















Особливості та організація
викладання архітектурного проектування
 
Навчальна робота на кафедрі «Основ архітектури і архітектурного проектування» має свою специфічність. Вона полягає в застосуванні давно апробованих педагогічних методів і способів приєднання початківців-студентів до архітектурної професії, до творчих рішень, здавалось би, простих  завдань. Особливістю є і співпраця з закордонними викладачами архітектурного проектування з Італії, Швейцарії, Германії, Англії, Нідерландів, їх лекції та практичні семінари в стильовому руслі «органічної архітектури».
Зазвичай, пропедевтичні заняття поєднуються з практичними роботами при виконанні яких набуваються уміння та навички з креслення, графіки,  художньо-образного уявлення, методики проектування, архітектурного аналізу  та іншого.
 На першому курсі проводиться академічна підготовка до творчого проектування, виконуються креслення обмірів, архітектурних пам’яток, ордерів та їх деталей, вивчається техніка відмивки (моно- і поліхромної), застосовується  проектування «в стилі» за заданим планом. На другому курсі набуваються основи проектування малих архітектурних форм, невеликих споруд (індивідуальний житловий будинок). З третього курсу починається проектування типологічно різних об’єктів (житлових, громадських і промислових будівель). На четвертому курсі навчання надаються завдання для проектування більш складних будівель, а також проект населеного пункту. На пятому курсі студенти виконують два містобудівельні проекти. Також виконується досить складний проект будівлі, публічний захист якого перед Державною екзаменаційною комісією свідчить про набуття студентом освітньо-кваліфікаційного рівня – «бакалавр архітектури».
Для здобуття повної вищої освіти та освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст» або «магістр» студент складає вступні випробування і зараховується для подальшого навчання на пятому та шостому  курсах.
На шостому році навчання студенти виконують переддипломні проекти (концептуальний та клаузурний), а після цього завершальний дипломний проект освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст» або «магістр» архітектури.
Таким чином, основними завданнями, які виносяться в навчальний проектний процес є такі тематичні проекти, як:
На першому курсі - креслення архітектурних деталей  та пам’яток, техніка відмивки моно- та поліхромної, проектне завдання «Вхід в парк».
На другому курсі - освоюється проектування малих архітектурних форм «Зупинка громадського транспорту», «Майданчик відпочинку при котеджі»;
проектування невеликої громадської споруди «Кафе на 50 відвідувачів»; проектування житлового будинку «Котедж для родини з 4-5 мешканців»;
«Інтер’єр одного з приміщень   житлового будинку».
 На третьому курсі  - типологічно диференційовані об’єкти (промисловий - «СТО і гараж», житловий «Житловий середньо-поверховий  будинок», громадська  архітектура «Сільський клуб», містобудівне завдання «Поселення міського типу».)
На четвертому курсі проекти типологічно повторюються  з певним ускладненням («Учбово-виховна споруда», «Храмовий комплекс», «Багатоповерховий житловий будинок з обслуговуванням», «Сміттєспалювальний завод».)
На п’ятому курсі йде поглиблена спеціалізація та виконується дипломний проект освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр».
На шостому курсі виконуються проекти преддиплому та диплому.


 













Комментариев нет:

Отправить комментарий